2016. december 2.

Az új karácsonyi párnáink

A nappali nekem minden évszakban és ünnepkor elég nagy fejtörést okoz, amikor díszíteni, újítani szeretnék. A színeivel nem vagyok tökéletesen elégedett, mert ugye adott egy nagyon jó állapotú, nem is olyan régi, legénylakásba vásárolt terrakotta ülőgarnitúra, ami elég fix pont volt a szőnyeg vásárlásnál, a falfestésnél. Szóval túl sok színnel nem tudom variálni, pl. a kék és a rózsaszín eléggé ki van lőve nálunk a nappaliban. Tavaly karácsonykor próbálkoztam fehérrel lágyítani a dolgot, nem véletlen, hogy akkor nem tettem fel róla képet, mert nem győztem annyi fehéret pakolni ebbe a szobába, hogy a végeredmény elegáns legyen. Így idén megszületett az ötlet, hogy legyen bordó az ünnepi dekoráció.  Kicsit féltem, hogy túl sötét lesz a végeredmény, de nem lett rossz. Ilyenkor úgyis nagy szerepe van a fényeknek, amik kuckóssá teszik az egész szobát a bordóval együtt. 
És elkészült a négy új párnánk is, keresztszemes hímzéssel. 


Kicsit gyerekesek, de nekem nagyon tetszettek ezek a minták. 


A nappalink nem egy bemutató terem. Iszonyú sok cuccunk van, így nem túl egységes az összkép, bármennyire törekszem. 


A vakablak. Már mutattam őszi hangulatban is. 



De a karácsonyfa idén is fehér lesz, mert azt imádtuk tavaly. :)

1 megjegyzés: