2016. október 31.

Nyuszis zsúr

Szombaton megünnepeltük Dániel születésnapját a szokásos baráti társasággal is. Ugyanúgy "Találd ki, mennyire szeretlek!"-es szülinap volt, mint a családos. Nyolc kisgyerek volt a házunkban, akik nagyon jól érezték magukat, már aki nem dőlt ki a kanapén. :)


Répatorta. Nekem nagyon ízlett. És persze ronda. mert mint már írtam egyszer régen, nagyon nem tudok szép tortát csinálni. :)


A teríték.



Megint előkerültek a bébiitalos üvegek, amibe almás-banános répalevet töltötte, /Lidl/. A nyuszik fölé írtam a gyerekek nevét és ovis jelét, már akiét nem rontottam el. :)


A sok édesség mellé egy kis egészséges rágcsa. 


Ezennel befejeztük erre az évre a szülinapozásokat! :) 
Még kicsit őszözünk, aztán lassan jövök a  karácsonyi tervekkel és azok megvalósításával. Mert ugye nekem az egész év karácsony. :)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése