2015. november 4.

Ősz bent is

Borzasztóan el vagyok havazva. Szinte egyfolytában varrok. És már érzem azt az idegességet, amit minden évben ilyenkor megfogadom, hogy elkerülök. Nem sikerült, megint túlvállaltam magam. De a panaszkodásnak vége, jöjjön pár kép a benti őszi hangulatunkról. 


Konyhaablakból egy részlet.


A nyáron hímeztem ezt a kis képet.




Az új  őszi függönyöm a konyhaablakba. Anyukám varrta meg, nekem erre már nem volt kapacitásom. 


Tavaly hímeztem. nem túl szép, mert nagyon fura minta volt.


Lógnak a körtés alátétek, amiket ősz elején varrtam maradékokból. 


Használatban.


Étkezőből egy részlet.



Nálunk muszáj viaszos terítőt használni, mert a gyerekek úgy esznek mint a kismalacok. Viaszos terítő nélkül napjában 5 textil terítőt cserélhetnék. Nem túl esztétikus, de igyekszem szebbeket venni. Ezt a nyáron vettem a Balatonon egy kínaiban.


A szokásos őszi párnáink. Még mindig nem tervezem a cseréjüket, mert szeretem  őket. 


Nálunk is készült töklámpás. Ilyen vidám. :)

Összességében ugyanolyan a házunk ilyenkor, mint minden évben, narancsos-barnás, meleg, kuckós, vidám. 

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése