2015. június 24.

Meggy betakarítva

Nem szeretem a meggyet. Sütiben megeszem, ha nagyon nincs más. Az íze mellett azért sem szeretem, mert alapban utálok úgy gyümölcsöt enni, hogy nézegetni kell, lakik-e benne valaki. És ha egy lakóval találkozom, akkor már el is megy a kedvem az egésztől. A férjem azt mondta, egyem nyugodtan, a kukacon belül is meggy van. :)
Már csak három meggyfánk van. Hétfőn leszedtük. A legtöbb termést elvitte anyukám, a nagymamám és a nagynéném, mert nekünk ugyan nem kell ennyi meggy, még van két évvel ezelőtti pincés is itthon. 

Főztem pár üveg csokis-banános lekvárt, meg lett pár üveg pincés meggy is, a leve meg szörp. Ennyi volt részemről a meggyezés idén. Várom már a szedret, azt szeretem és lesz belőle jó sok. 
A terítőt kb. 6 évvel ezelőtt, még panel-lakó koromban hímeztem, amikor még a fene gondolta, hogy egyszer kertünk lesz, meggyfákkal. 

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése